Kuidas teha tellimust:

  1. Leida soovitav kaup
  2. Sisestada kaup ostukorvi
  3. Kontrollida ostukorvi sisu
  4. Minna üle tellimuse vormistamisele ja autoriseerida ennast (läbida registratsioon)
  5. Valida sihtkoha aadress
  6. Vaadata üle tellimuse kohta käiv informatsioon ja kinnitada tellimus
  7. Kontrollida tellimuse staatust

 

  1. 1. Leida kaubad, milliseid Te soovite

Võite valida kaupu nii kategooriatest kui ka “Otsi”-funktsiooni abil

 

  1. Sisestada kaup ostukorvi. 3.Kontrollida ostukorvi sisu

 

Iga kaubaartikli kõrval asetseb nupp „Ostukorvi”, vajutades nimetatud nupule, sisestate kauba ostukorvi.

Võite igal hetkel vaadata oma ostukorvi sisu, vajutades viitele „Ostukorv” ülemises menüüs.

Võite ostukorvis muuta tellitavate kaupade kogust (näiteks soovite soetada 3 tükki ühte kaupa). Sellisel juhul sisestate reale „Kogus” vajaliku arvu ja vajutate nupule „Uuenda ostukorvi”.

Samuti on võimalik eemaldada mõni kaup tellimusest nupu „Eemaldada” abil.

Ostukorvi alla kuvatakse tellimuse maksumus juba koos Eesti piires  kohaletoomise hinna arvestusega.

 

 

  1. Minna üle tellimuse vormistamisele ja autoriseerida ennast (läbida registratsioon)

 

Juhul kui olete soovitavad kaubad  vajalikus koguses  kokku kogunud vajutage nupule “Koostada tellimus”.

 

Veebileheküljel asetseb kogu lahendust läbivalt autoriseerimise vorm. Juhul kui olete ennast  meie veebileheküljel juba autoriseerinud on  vajalik sisestada ainult oma e-maili aadress ja parool pöördudda tagasi tellimuse vormistamise juurde.

Juhul kui olete unustanud salasõna kasutage funktsiooni ”Salasõna taastamine”. Juhul aga kui Te ei ole registratsiooni läbinud, vajutage nupule ”Registratsioon”.

 

Milleks on registreerumine vajalik?

Registreerumise alusel saate ligipääsu infole, mis puudutab Teie tellimuse seisukorda, samuti Teie tellimuste ajalugu.

 

Konfidentsiaalsus

 

Kogu privaatset informatsiooni, mida edastatakse ostjatele, kasutatakse eranditult kauba kättetoimetamiseks ja samuti ka õigeaegseks teavitamiseks selle toimumisest

 

  1. Valida sihtkoha aadress

 

Kokkuleppeliselt langeb tarnekoha aadress kokku registreerimise aadressida. Juhul kui soovite, et tarnimine toimuks teisele aadressile, vahetage lihtsalt vormistamise käigus tellimuses andmed. Tarnimine Eesti piires toimub hariliku posti teel, tasuta. Samuti on võimalik tasuline tarne kulleriga. Hindadega võib tutvuda veebileheküljel www.kuller.ee sellisel juhul peate seda näitama ka tellimuses (väljal ”Märkus”, tellimuse vormi viimasel kraanil)

 

  1. Vaadata üle tellimuse kohta käiv informatsioon ja kinnitada tellimus

 

Pärast tarne aadressi ja ja viisi valikut satute alamleheküljele, kus näidatud kogu Teie tellimuse kirjeldus

Siin näete aaddressi   kuhu tarne teostatakse, tellitud kaupade nimekirja, makseviisi ja tellimuse maksumust. Väljale ”Märkus võite sisestada erimärked (näiteks kulleriga tarnimise soovi), Vajutades nupule ”Kinnitada”, kinnitate oma tellimuse ja ta satub kohe meie juurde töötlusse.

Teile saabub tellimust kirjeldav kirjalik teatis. Pärast seda, kui administraator on tellimuse üle kontrollinud, edastatakse Teile viide Teie tellimuse ostukorvile. Sõltuvalt valitud makseviisist näidatakse ostukorvis ära viide internet-pangale või lihtsalt pangarekvisiidid makse teostamiseks standartsete vahenditega.

 

  1. Kontrollida tellimuse staatust

 

Pärast seda kui vajutasite nupule “Kinnitada”, avaneb ekraan teatisega “Täname tellimuse eest!”. See tähendab, et  tellimus on vastu võetud.

Järgnevalt võite alati saada tellimuse seisuga seotud informatsiooni Ostja alalõigust.   Ostja alalõiku on võimalik siseneda veebilehekülje igalt alamleheküljelt.

 

Ei leidnud vastest oma küsimusele?

Kirjutage aadressil ffft@tightline.ee